فرناس

حیات دل

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۱۴ ق.ظ

حیات دل

    تو همان نیمه ی پنهان منی                      تو طبیب دل بیمار منی

      وقتی از دور تماشا میکنم                           تو سرابی و ولی ماه منی

  اخترم، خورشید من ، مهتاب من                     تو ضیا و نور چشمان منی

       گه گداری میروی با این و آن                     خون به قلبم میکنی ، خون منی

   تو حیات دلمی ،تو خاکمی تو آبمی                از چه این جوی دلم، گل میکنی

         سائلم بر درگهت ای پادشاه                   شود ای دوست نظر بر من کنی؟

        جان (واله) بر نگاهت بسته است             دردمی، درمانمی، مرهم روح منی


  • فرناس 366

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی